Klantenservice

Bij Sandra

Heb je vragen of opmerkingen over je bestelling? Dan kun je contact opnemen met Zezz via palvooru@zezzmedia.nl.

Zezz bv
Dr Jan Berendsstraat 8
6512 HB Nijmegen

KVK 65105591
BTW 85 59 82 007 B01
IBAN NL 48 SNSB 0705 7773 08

Bestellen en leveren

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Wij doen ons uiterste best om de bestellingen zo snel mogelijk te verwerken, uiterlijk binnen twee werkdagen. Je ontvangt een mail zodra de bestelling ter post wordt aangeboden. Heb je geen mail ontvangen? Check dan of deze is beland bij de ongewenste e-mail/spam in je inbox. Bestellingen worden per brievenbuspost via PostNL verzonden. Op maandag wordt er geen post bezorgd door PostNL.

Heb je je bestelling niet ontvangen?
Heb je een mail ontvangen dat de bestelling verzonden is, maar je bestelling is na drie werkdagen nog niet bezorgd? Neem dan contact met ons op via palvooru@zezzmedia.nl.  Heb je geen mail ontvangen? Check dan of deze is beland bij de ongewenste e-mail/spam in je inbox.

Hoe kan ik betalen?
In de webshop kun je veilig betalen met iDeal. De betaling vindt plaats via een beveiligde verbinding. Heb je geen toegang tot internetbankieren of bestel je vanuit het buitenland? Neem dan contact met ons op via palvooru@zezzmedia.nl.

Wat zijn de verzendkosten?
De verzending is gratis bij een bestelling binnen Nederland vanaf € 30 of meer. Voor overige bestellingen bedragen de verzendkosten € 3,95 per bestelling binnen Nederland. De verzendkosten voor een bestelling in België bedragen € 9,50 per bestelling.

Is de btw inbegrepen in de prijs?
Alle prijzen die vermeld worden, zijn inclusief btw en exclusief verzendkosten.

Retourneren

Kan ik mijn bestelling retourneren?
Ja, je kunt je bestelling zonder opgaaf van reden retourneren tot 14 dagen na ontvangst van je bestelling, mits onbeschadigd en ongebruikt.

Hoe kan ik mijn artikelen retourneren?
Stuur je bestelling onbeschadigd en ongebruikt retour naar:

Zezz
T.a.v. Retouren Palvooru.nl 
Dr Jan Berendsstraat 8
6512 HB Nijmegen

Zodra we de bestelling onbeschadigd en ongebruikt retour hebben ontvangen, ontvang je van ons een bevestiging. Je krijgt het aankoopbedrag en de verzendkosten uiterlijk binnen een week terug.

Wat zijn de verzendkosten voor retourneren?
De kosten voor het retourneren van de bestelling zijn voor eigen rekening. De verzendkosten die je hebt betaald bij de bestelling ontvang je terug.

Klachten

Heb je een klacht?
Wij doen ons uiterste best om klachten over onze producten en service te voorkomen en we zijn voortdurend bezig om onze producten en service verder te verbeteren. Mocht je toch een klacht hebben, mail deze dan naar palvooru@zezzmedia.nl of bel 024 711 42 49. We doen ons best om elke klacht naar tevredenheid op te lossen.

We gebruiken cookies om ervoor te zorgen dat onze website zo soepel mogelijk draait. Als je doorgaat met het gebruiken van de website, gaan we er vanuit dat je hiermee instemt. Accepteer Lees meer